Nog maar tot Logistica en ICT & Logistiek Registreer hier

Trend: Consument knutselt met verzenddoos webwinkel

07.06.2016 | Trends | 582 keer bekeken
Trend: Consument knutselt met verzenddoos webwinkel

Webwinkel Zappos heeft iets nieuws bedacht om klanten te vermaken. De bestellingen van klanten worden vanaf deze maand in dozen bezorgd die shoppers kunnen ombouwen tot bijvoorbeeld een schoenmaatopmeter, een smartphone-houder of een driedimensionale lama.

De nieuwe dozen zijn onderdeel van de #ImNotABox-campagne, die out-of-the-box denken propageert. Reclamespotjes rond het thema zullen te zien zijn op nationale Amerikaanse televisiezende Coolblue
In ons land liet webwinkel Coolblue zich door Zappos inspireren. Een van de snelst groeiende webwinkels van Nederland daagt klanten uit zo creatief mogelijk te zijn met de blauw met oranje verzenddozen. Klanten kiezen uiteindelijk op het blog van Coolblue wie het meest creatief is met karton.

Coolblue verpakking.png

Dit artikel verscheen ook op VerpakkingsProfs
Redactie LogistiekProfs

 



Blijf altijd op de hoogte
Meld jezelf aan voor de nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, trends, innovaties en ontwikkelingen uit de branche.


Meld je aan voor de nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de LogistiekProfs nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, trends en aanbiedingen.

Reacties (0)

Reageren