PostNL kampt opnieuw met vertraging

09.06.2017 | Branchenieuws | 2376 keer bekeken
PostNL kampt opnieuw met vertraging

De drukte bij PostNL blijft aanhouden. Door een overvloed aan orders kan het bedrijf sommige bestellingen niet op tijd leveren. 

In de PostNL-app liet het bedrijf gisteren aan klanten weten dat pakketten mogelijk vertraagd zijn, vanwege extra veel online bestellingen. De drukte kwam als een verassing voor het post- en pakketbedrijf, laat een woordvoerster aan RTLZ. "Deze pieken zijn voor ons ook nieuw. We zetten alle zeilen bij." Zo zet PostNL meer mensen in. Toch moeten consumenten er rekening mee houden dat hun pakket een dag te laat is. 

Tijdens het warme Hemelvaartsweekend plaatsen consumenten al een recordaantal bestellingen online. Dat kwam deels door de warmte, maar ook omdat veel mensen hun vakantiegeld ontvingen. Vooral tuinsets werden in grote aantallen gekocht. Niet alleen de drukte, maar ook de grootte van de pakketten zorgde bij PostNL voor vertraging.

Redactie LogistiekProfs

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de LogistiekProfs nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, trends en aanbiedingen.

Reacties (0)

Reageren