Leen Bakker wil met eigen bezorgservice klanttevredenheid verhogen

Logistiekprofs op 20 oktober 2020 | 1 minuut leestijd

Leen Bakker bezorgt sinds deze maand zelf meubels. De eigen bezorgdienst moet de tevredenheid van klanten verder verbeteren en heet daarom toepasselijk ‘Last Smile’. 

Leen Bakker startte in 2019 een pilot met het thuisbezorgen van grote items als banken, boxsprings en tuinmeubelen. Door positieve feedback van klanten heeft de meubelverkoper nu besloten om een groot deel van de tweemans leveren in eigen hand te nemen. De kleinere pakketten worden door partner PostNL bezorgd.

Leen Bakker belooft snelle, betrouwbare leveringen op tijdvakken die door de klant zelf zijn gekozen. De bezorgers van Leen Bakker worden intern opgeleid en getraind op productkennis en klantcontact. Zo kunnen ze kwalitatief betere leveringen uitvoeren, aldus de retailer. 

Leen Bakker heeft inmiddels vijftig bezorgers in dienst. Voor de nieuwe bezorgservice is het wagenpark uigebreid met zestien Volkswagen Crafter bestelwagens. 

Gerelateerde artikelen