FedEx blijft nog drie seizoenen sponsor van de UEFA Europa League

Logistiekprofs op 12 september 2018 | 2 minuten leestijd

FedEx Express blijft tot zeker 2021 sponsor van de UEFA Europa League. Het express transportbedrijf verzorgt naast professionele sponsoring programma’s die jonge spelers betere toegang moeten geven tot de sport. 

FedEx Express was de afgelopen drie seizoenen al hoofdsponsor van de UEFA Europa League. Woensdag kondigde het aan de sponsoring te verlengen voor de seizoenen 2018 tot 2021. 

Fysieke en digitale connecties

“Voetbal bewijst telkens opnieuw dat het mensen met verschillende achtergronden met elkaar verbindt via gedeelde passie voor de sport”, aldus Raj Subramaniam, Executive Vice President en Chief Marketing en Communications Officer, FedEx Corp. “De rol van voetbal in het verbinden van mensen weerspiegelt wat wij bij FedEx, als wereldwijde leider in de logistieke sector, elke dag doen – namelijk het creëren van fysieke en digitale connecties die nieuwe mogelijkheden bieden voor individuen, ondernemers en grote en kleine bedrijven.”

Field in a Box

Samen met de UEFA Foundation for Children houdt het transportbedrijf zich ook bezig met programma’s voor de jeugd. “Naast onze professionele sponsoring, stelt onze samenwerking met de UEFA Foundation for Children ons ook in staat om programma’s zoals Field in a Box™ op te zetten”, zegt aldus Bert Nappier, President van FedEx Express Europe en CEO van TNT Express. “Hierbij geven we jonge spelers een betere toegang tot de sport en creëren daarmee nieuwe kansen voor lokale gemeenschappen en buurten. Ons team is ongelofelijk trots op dit aspect van deze sponsoring.”

Gerelateerde artikelen