Bol.com haalt ook in België retouren op
E-commerce 10.03.2020 | Branchenieuws

Bol.com haalt ook in België retouren op

Bol.com-klanten uit België kunnen pakketten die ze willen retourneren voortaan aan bezorgers van bpost meegeven. In Nederland biedt bol.com deze service sinds 2017 aan. 

'Retour Ophalen' is een dienst exclusief voor leden van abonnementsdienst Select. Klanten van bol.com kunnen hun retouren online aanmelden en een afspraak maken om de producten op te laten halen. De klant moet volgens Gondola.be zelf het retourlabel printen. 

De bezorger van bpost 
haalt het pakket vervolgens op tussen 18.00 en 22.00 uur. Volgens bol.com worden busjes hierdoor efficiënter benut en de vulgraad hoger. Bezorgers zijn immers al in de buurt om pakketten af te leveren. 

In Nederland startte bol.com in 2017 met 'Retour Ophalen. Daarvoor werkt het samen met PostNL. 

Plaats een reactie (0)

Reageren