Lucom Benelux BV

Als onderneming in de transport en logistiek bent u werkzaam in een gestaag groeiende en zwaar concurrerende markt. Ook u probeert uw medewerkers, diensten en hulpmiddelen zo economisch mogelijk in te zetten om uw kosten op alle gebieden optimaal te beheersen. De slimme oplossingen van Lucom  kunnen u daarbij helpen. Uw bedrijfsprocessen en de afhandeling van administratieve formulieren verlopen efficiënter via het Lucom Interaction Platform door een perfecte interne en externe communicatie; snel, eenvoudig en locatieonafhankelijk.  

Lucom geeft werkelijk inhoud aan de term "PAPIERLOOS". Het WEBplatform van Lucom maakt papierloos werken echt mogelijk. Vooral omdat ook processen die met papier aanvangen (bijv. meeste inkoopfacturen) en processen die eindigen met papier vanwege het moeten zetten van een handtekening (contracten, orders, polissen, etc.) kunnen worden gedigitaliseerd.

Het platform is dusdanig stabiel en flexibel inzetbaar dat de grens van de mogelijkheden eerder bepaald wordt door de inventiviteit van de gebruiker dan door de beperkingen van het platform. De manier waarop Lucom bijvoorbeeld factuurstromen digitaliseert is uniek t.o.v. alle andere oplossingen en service providers. Uniek omdat het alles biedt wat een klant wenst en bijna geen impact heeft op de ICT-omgeving van de klant. Maar ook voldoet het aan de hoogste eisen van Nederlandse en Europese wetgeving en aan het droombeeld dat klanten al jaren hebben, maar niet wisten dat het er was. 

De erkenning van het Lucom platform is in Duitsland (het land van het moederbedrijf) groot. Alle Duitse ministeries gebruiken het platform voor hun digitale processen met burgers, bedrijven en intern (belastingen, immigratie, etc.). Maar ook in Nederland maakt Lucom snel naam. Tevreden klanten van Lucom zijn: Beurtvaartadres, KPN, AgentschapNL, Aviko, Gemeente Molenwaard, The Phonehouse, Shanks Nederland, Gemeente Bodegraven-Reeuwijk, O’Neill Europe, DRV Accountants en Belastingadviseurs, Van den Bosch Transporten  e.v.a.