Forse verhoging rendement voor exposanten

In de afgelopen jaren is door marketing bedrijf Zero Creative een nieuwe presentatievorm ontwikkeld, waarmee exposanten een veel hoger rendement uit beursdeelnames te halen. De nieuwe oplossing heet expoMAX en zoals de naam al aangeeft levert dit exposanten maximale exposure. Doe hier de QuickScan.

De expoMAX is een unieke presentatieoplossing op basis van interactieve 3D technologie waarmee (grote) producten, machines of processen op realistische en unieke wijze, binnen hun context kunnen worden getoond tijdens beurzen en persoonlijke gesprekken. Deze resulteren in:

• Aanzienlijke kostenbesparing op beursdeelname door reductie standruimte, transport en opbouwkosten

• Mogelijkheid om meer producten of processen te visualiseren, alsmede de context en onderlinge samenhang

• Meer exposure en meer bezoekers op uw stand dankzij een onderscheidend, interactief element

• Hoge conversie van bezoekers naar potentiële leads met tevens een hogere lead waarde

“Aan de hand van deze interactieve presentatie zijn we erin geslaagd een volledige installatie mee te nemen naar de beurs. We konden als het ware virtueel door de installatie wandelen. Er ontstond meteen een goed gesprek. Doordat grote machines op de stand niet meer nodig zijn creëer je meer ruimte waardoor we volgende keren met een kleinere stand hetzelfde resultaat zullen bereiken. We besparen op arbeidskosten, vervoerskosten, hotelkosten, onderhoudskosten, huur van luchtdruk voorzieningen etc. Ook de op en afbouw tijd is aanzienlijk gedaald.”, aldus Joppe Jacoby, Marketing Manager bij J-Tec Material Handling.

Uniek aan expoMAX is de zeer innovatieve vorm van presenteren met een verbluffende interactie dat zorgt voor een extreem hoge stopping power tijdens beurzen, zoals J-Tec Material Handling heeft mogen ervaren.

De interactief bedienbare 3D presentatie over bedrijf of oplossing kan op een groot LCD scherm, LED of video wall getoond worden. Doordat de presentatie de juiste context van de oplossing laat zien, bijvoorbeeld als onderdeel van een groter geheel, krijgen gebruikers van de expoMAX meer aanvragen voor “de totale oplossing” dan alleen “losse producten”.

Een dergelijke presentatie is uitgewerkt voor Overveld Packaging. Voor hen werden de werkingsprincipes van hun totale product assortiment (verpakkingsmachines en transportlijnen) volledig tot leven gebracht in één samenhangend totaal overzicht.

Door inzet van deze interactieve 3D presentatie laat Overveld Packaging haar doelgroep in een oogwenk kennis maken met al haar oplossingen en hoeft zij geen fysieke machines meer te vervoeren naar beurzen, waardoor op standruimte, transport- en installatiekosten wordt bespaard.

Daarnaast is het mogelijk afgeleiden te maken voor gebruik op laptops of tablets, zodat de presentatie als innovatieve sales tool kan worden ingezet door vertegenwoordigers, tijdens persoonlijke gesprekken.

Wilt u weten of de expoMAX interessant is voor uw organisatie?
Doe hier de QuickScan.

Plaats een reactie (1)

Reageren
  • Ingrid Diepstraten | CSi industries B.V.
    29.09.2015 - 09:59 uur | Ingrid Diepstraten | CSi industries B.V.

    Zero Creative heeft voor ons een interactieve touch-less presentatie gemaakt van onze robotcel, die we op een 3D-scherm hebben getoond op een beurs. De presentatie was met een Sensor te bedienen. Wij zijn erg tevreden met het resultaat. Wat ons met name verbaasde was hoe goed en snel men in staat was om vanuit foto’s en filmpjes die wij hadden aangeleverd deze expoMAX samen te stellen. Het doel van de presentatie was om op de beurs stopping power te genereren en dat is zeker gelukt. Al met al een prima resultaat en een uitstekende service.

Zero Creative B.V.

Zero Creative B.V.

» Bekijk profiel